fredag, november 18, 2011

Spets

Men HALLÅ.

Jag har fan blitt galen i spets. Jag-vill-ha-spets!!! Speciellt den vita, gräddvita och beige. Jag skulle säkert inte kunna ha på mig det av flera olika anledningar men det är ju så snyggt så jag dör lite inombords. Och det stör mig att jag aldrig lärt mig knyppla.

Förstå hur häftigt om jag kunde göra min egen spets. Här kommer några snygga exempel.

Alexander Bergströms blogg: alexanderbergstrom.blogspot.com
Anna Malmbergs blogg: http://anna.elle.se/strange-little-girl/

Och typ tusen snygga bilder på en google-sökning --> klicka här
Det kom även med några skällande spetsar där, på köpet.

Har ni något till övers, gamla lakan med spets, virkade dukar eller dylikt som ni vill bli av med - throw it over here! Jag gör nytt av'et!

Tjärlek.

Inga kommentarer: