torsdag, november 24, 2011

Mors Lilla Olle


1. Å lär ju skogen i rosa under sin energi är det bli.
2. Mors lilla Olle i skogen med rosor på isildur1 väl alltså en Shell jag blivit.
3. Mors lilla Olle i skogen gick rosor på svindel och solsken i blick.

Jag har en diktafonisk applikation i min iPhone som stavar åt mig när jag pratar.
Den kopplade inte riktigt bra när jag sjöng. Annars tycker jag den funkar riktigt bra faktiskt.
Speciellt om man ändå har stora klumpiga tummar som annars alltid stavar fel.

Jag vaknade med snor i hela huvudet och bestämde mig för att somna om.
Har bakat bröd och slappat. Jag försöker att inte tänka på ett besked jag väntar på, eller,
som jag i stort sett redan fått men inte vågar hoppas på förrän allt är så att säga, skrivet i sten.

Imorgon ska jag ha möte med Christian Wess inför releasen av hans nya bok.
Jag ska även och kolla på ett hus som jag kanske ska hyra.

Det händer lite allt möjligt i livet nu, and it's all with exitement.

Och därför får ni the awesomest playlist of all times

Ciao

Inga kommentarer: