onsdag, november 09, 2011

Lovefilm.se

Är något som heter "Buzzador" för lovefilm.se just nu vilket innebär att jag ska berätta för alla er precis vad jag tycker och tänker om den kampanjen jag för tillfället "buzzar".

Så. Nu får jag alltså prova på lovefilm.se där man mot en kostnad av 139:- i månaden får hyra obegränsat med film. Du gör din egna lilla lista med titlar och sätter sedan en prio på den. Sedan kommer det hem två filmer åt gången på posten. Du får ha dem hemma hur länge du vill men du får inga nya filmer förrän de gamla återlämnats. Du lämnar tillbaka dem genom att bara lägga dem på lådan i svarskuvertet.

Det hela verkar faktiskt mycket smidigt. Jag har fått hem mina två första filmer nu som jag ska försöka kolla på snart. Det ena är en yogainstruktionsvideo, och den andra är en utav twilightfilmerna. Jag har inte heller misslyckats med att hitta en enda film jag har velat hitta.

Såhär ser min lista ut so far. Har ni några bra filmtips får ni gärna hojta så att jag kan fylla på listan. Och är det någon som är sugen på filmkväll hemma hos mig så är det bara att säga vilka filmer jag ska hyra och sedan bädda ned er i min soffa ;)


 Ps. För er som spelar TV-spel kan man hyra det också.

Inga kommentarer: