tisdag, februari 15, 2011

Day 12 – What’s in your bag




Idag tillförde jag något speciellt till min väska. En gåva jag fick från en av mina bästa bästisar, Siavash. Han var i Hong-Kong nyligen och semestrade och köpte en fickspegel till mig. Jag blev skitglad och samtidigt lite rörd över att han tänkte på mig, på semestern, i Hong-Kong, för att han visste att han skulle hem till Sverige och hälsa på.

Japp! Så den kommer nu att ligga i min sminkväska, som oftast är med i väsk-väskan tillsammans med ciggen, tuggummi (extra ekukalyptus), carmex, minst två olika pennor som alla är sköna att skriva med, hårband,spännen och plånka. Är det den stora väskan tillkommer kalender, anteckningsblock, socker, plastsked, handkräm, servetter, ibland kamera och andra bra och ha grejer. Typisk tjejväska fast med lite andra extraprylar, kanske.



Extremt oinspirerande inlägg idag men jag har en massa andra prylar att fixa. Ett än så länge hemligt projekt och en produktfotografering. Jag plåtar tejp. Fattar ni? Tejp! Jag älskar tejp!


2 kommentarer:

Aaron Daniels sa...

Fy fan vad du är rolig!!

"Jag ÄLSKAR tejp!!"

Ha ha ha...

K R A M

Hon den där sa...

Haha! Men jag gör ju det? :P

Gjort ända sedan jag var liten. Tejpade allt! ALLT!