torsdag, februari 17, 2011

Day 13 – This week


Ja, två inlägg på en dag. Igår hade jag en produktfotografering att stå i så jag valde att bortprioritera det sjukt intressanta inlägget om.. min vecka. Really?

Måndagen tog jag morgontåget hem från Stockholm, blev upphämtad av min älskling på centralen (i limousine) som tog mig till Hagabadet. Där hade han bokat in en halvdag med massage, ansiktsbehandlingar och mani-pedi. På kvällen åt vi mysig middag på rellurang.

Tisdagen trodde jag fortfarande att det var måndag och missade morgonens skypemöte, bokade om det och åkte sedan ner på stan och inhandlade ett nytt objektiv. Sedan träffade jag min vän som skulle åka tillbaka hem till Australien dagen därpå. Vi åt 17 år gammal inlagd chili och jag spontanplåtade lite familjebilder åt dem.

Onsdagen bestod till största delen av produktfotografering. Det kom folk hit hela dagen i omgångar, jag älskar besök! Satt även och redigerade lite bilder från Close-up båten.

Torsdag: Spontantripp a'la långhelg till Paris och det är därifrån jag skriver nu. Har ett jättemysigt hotell i Mont Martre och tittar jag ut ser jag Moulin Rouge. Har precis checkat in och imorgon ska vi äntligen se Champs Elysée och Louvren med den gigantiska glastriangeln framför. Bara den lär ju vara tuffast! Snart blir det ut och käka mat! Det är ju inte direkt varmt men i alla fall inte minusgrader!

Får se om jag lyckas uppdatera mer i helgen! Ha det dunderbart allihopa!

Ps. Jag ljuger om en del grejer i detta inlägg.

Inga kommentarer: