onsdag, februari 10, 2010

That's them allright..








D: Har precis deklarerat. Har varit ett orosmoment, men nu fick jag hjälp och det är skönt att ha det gjort.
Första gången jag gjorde det. Har du eget företag?

A: Bläää fy jaghatarhatardet. ja

D: Hade för mig det. Det känns väldigt onaturligt.. Det känns som att åka ut i rymden tycker jag. Och revisorer och bokföringsassistenter är som utomjordingar.

A: Hahhaha ja verkligen!!! Skattmasar då!!

D: De är de onskefulla utomjordingarna som kommer med vapen från framtiden som man inte har så jättestor chans mot. Eller som agenterna i Matrix.

A: Eller huuuuur!! Som bara jagar och jagar och till sist kommer tvinga en till att ta det blå pillret.

D: Jag är så matt att jag behöver samla mig för att gå ut och röka..
That's them all right.


Inga kommentarer: