tisdag, oktober 18, 2011

Statist på CV:t




Ja, lördagen spenderade jag med att vika en jäkla massa t-shirts för Dia Psalma som hade sitt sista gig i Göteborg - någonsin. Det var längesedan jag gjorde merch så jag hade riktigt roligt. Plus att jag är en jäkel på att sälja faktiskt. Också kul att se vilket otroligt drag det var på publiken!



Och jag kan nu officiellt lägga till statist i mitt CV, om det nu är någonting att ha med där. Söndagen lekte min vän D och jag bilkö i sisådär sju timmar. Vi fick ju dock en liten ersättning, en goodiebag och sedan varm mat serverad på kvällningen. Det var en kort period när jag kände att jag höll på att somna. Annars kan jag säga att man blir otroligt lättroad när man är "låst" på det viset. Vi skrattade friskt åt .. ja, ingenting egentligen. Fint att vi fick en penna att lösa korsordet med också tycker jag.

Helt plötsligt så var helgen liksom slut och sedan var det måndag med massa jobb och lång fotosession så idag - tisdag har jag faktiskt gått omkring i mysbyxor hela dagen och jobbat i lagom takt. Sovmorgon tog jag också!

Ljuva liv.


Inga kommentarer: