lördag, februari 26, 2011

Skiträdd men glad


Röker tre cigaretter på raken och tänker på hur tiden ibland går obehagligt fort fram. Helt plötsligt är det slutet på februari och jag har inte haft en fast anställning på en månad.

Jag är liksom egenföretagare.. på riktigt. Och det är så jävla läskigt. Och så jäkla kul!
Jag har en bra känsla i kroppen och i själen trots att den ekonomiska rädslan alltid ligger någonstans i bakhuvudet och pockar på min uppmärksamhet.

Jag känner mig enbart positiv och pepp, något jag inser att jag inte gjort fullt ut på ett tag.

Det är mycket grejer som händer och det känns bara så verkligt bra!

Kärlek!

1 kommentar:

Anonym sa...

Massor av Kärlek till Dig!!
Och all lycka till med "egenföretagandet" !!! <3
Jag är övertygad om att det kommer att bli såå bra!! :)
Kramar
M