onsdag, februari 09, 2011

Day 09 - Your beliefs


Jag tror på vänlighet. Lite som fantomen (och Håkan Persson) är jag snäll mot de snälla, men försöker även vara snäll mot dom som inte är snälla så att de kanske lär sig vad vänlighet är.

Jag tror på energier och affirmationer. What goes around comes around och det du sänder ut i omvärlden är det du får tillbaka.

Jag tror att mänskligheten håller på att knulla sig själv i röven och kommer att inse det när "the shit hits the fan" så att säga. Trots att vi egentligen redan är medvetna om det men väljer att styras av pengar. Nej, jag är själv ingen foliehatt men är heller inte främmande för en del av tankarna.

Jag tror på en massa andra grejer också men dagen har lite runnit mellan fingrarna på mig och alla saker jag tror på kommer inte hinna skrivas ned innan klockan slår nästa dag så jag vill helt enkelt bara avsluta med...


1 kommentar:

Anonym sa...

Wow. Så tacksam. Jag tror på dig & jag älskar att se dig leva. Att se ditt skapande, när det är som mest. Att se dig kommunicera och pussla med omvärlden. Att se dig när du sovande samlar din kreativitet i dina drömmar....& sedan portionerar ut den dit den dit den hör hemma.


Du är så fantastastisk.