söndag, februari 06, 2011

Day 06 – Your day


Perfect day heter spellistan som jag skapat bara för er, idag! För alla som vill peppa, eller bara vill lyssna på en skön mix där alla låtar heter/handlar om något med bra dag. (alla utom sista)

Sovmorgon. Söndag. Skyndig frukost. Ner på stan för att bland annat gå till Japanphoto som jag upptäckte var stängt. Jag misstänker ett fokusfel i min gamla kamera som jag behöver kolla upp. Tydligen kan jag kompensera det själv genom någon inställning i kameran med det är bättre att det fixas på rikt.

Åkte ut med en vän och plåtade lite "på stan". Egentligen var vi på ett område där fotografering är förbjuden. På riktigt förbjuden, inte Beatrice Ask-förbjuden.
De hade snygg rost där.

Fika på stans bästa mack-ställe. Mack som i smörgås.
Hem, krypa ner under filten. Tröttheten!! Ska äta lite, ta tag i mig själv och fixa lite. Sedan blir det fika med en long lost vän.

Är så trött just nu att jag inte är helt övertygad om hur den här texten är formulerad, men det spelar inte så stor roll kan jag känna. Det har hittills varit en skön dag! Jag gillar söndagar.

Ciao

Ps. Slumrade till sittandes i sängen, as I wrote.

Foto: Biffen Jansson

Inga kommentarer: