fredag, februari 04, 2011

Day 04 – What you ate today


Alltså, hur kul är det egentligen att veta vad jag äter?
Jag äter relativt onyttigt och är sjukt dålig på att laga mat.
Rättning; inte bara dålig utan även fantasilös.

MEN, det är en del av uppgiften så här kommer det..



Risgrynsgröt med kanel, socker och mjölk.
För några veckor sedan hällde jag curry på gröten istället för kanel.
Clumsy, much?


Ostfralla UTAN ruccola på café med vän.


Banan.

Middag - chili sin carne.
Sin betyder utan på spanska, och con betyder med.
Så istället för chili med kött gör jag (vego) chili utan kött.

Genomgående för hela dagen är att jag glömt att fota mina mål,
därför ser ni de flesta redan uppätna.

Nu blir det serietitt och OLW's stjärnor med saft.
Mer än så tänker jag inte äta idag.

Happy friday!


Inga kommentarer: