tisdag, oktober 13, 2009

Uppdatering sms-terror



Lite skôj. Nu har vi helt plötsligt startat ett slags blogg-battle. Jag och -A-. 

Idag satt jag på vagnen när telefonen ringde från privat nummer. Inget hej, inget hur är läget. Här kör vi rakt på sak bah.

"Ja nu har jag gjort det igen."
"Va?" (Jag som satt i mina egna tankar fattar ingenting) 
"Ja? Jag har gjort det igen!" 
Och sen följer en harang om att han hade bytt plats på mig och Andreas i telefonboken, meddelandet som jag nyss fått skulle gått till Jonas, men telefonen hade ballat ur igen och skickat det till Andreas, och när han skulle sms:a Andreas och be om ursäkt, hade DET meddelandet gått till mig. Tror jag. Det går ibland väldigt fort när -A- förklarar saker. 

Nu har -A- bloggat om att jag har bloggat om honom. Hysteriskt roligt.

Jag hade inte hört telefonen och läste sms:et efter vi lagt på. 

"Skyll dig själv som hamnat först i min telefonbok. 
Då får man stå ut med att få meddelanden som ibland ska till andra. ;)"

Jaja, efter regn kommer solsken som man säger och tack vare detta lilla missöde blev jag medbjuden på stand-up med Anna-Lena Brundin imorgon kväll. Tack för det televerket! 


1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att DU får dig ett par goa skratt imorr'n!!! Tror att jag skrattar på mig av dina bloggar....:0