lördag, oktober 10, 2009

Tji fick jag för det.

I ca 2 veckor har jag fått spontana sms utav min vän, låt oss kalla honom "A". 
Jättemysigt är det med spontana sms, men redan efter andra meddelandet började jag misstänka att de kanske var till fel adressat. Jag hade rätt. 
För efter varje "fel-sms" kommer ett "förlåt-sms"

Jag misstänker även att;

1. Jag ligger först i hans telefonbok.
2. Han umgås ganska mycket med någon i närheten av mitt namn i telefonlistan. 

Den senaste veckan har jag fått; 

1 mms med rubriken "Hej Vacker!" (passade på att ta åt mig lite)
1 rolig historia
2 mms på samma bild, odefinerbart objekt
1 sms: "Minimlekeleledted"
3 tomma sms
1 mms-film (som skulle vara en bild egentligen, typ "oj nu filmar jag") 
1 sms: "Vafan är det för fel på din facebook" .. 2 minuter senare:
1 sms: ".. och som vanligt var inte det till dig :P "

Men det är ju ganska roligt ändå, på något vis. Speciellt när jag sitter på spårvagnen och telefonen piper helt frenetiskt och alla tror att jag är skitpoppis.
Och när jag skrattar lite för mig själv tror alla andra att det var något jättegulligt/roligt/flirtigt sms medan jag egentligen flinar åt att det var typ det 5:e felskickade sms:et den dagen. 

Här kan ni läsa om hans galna liv. Goingen. 

Kompis -A-'s Blogg 


Inga kommentarer: