fredag, oktober 02, 2009

Oops I killed it again.


Ibland kommer det jättejättestora källarspindlar och hälsar på hos mig. Eftersom dom är väldigt fåordiga och inte speciellt trevliga som sällskap eftersom dom skräms, brukar jag kasta ut dom. 

En gång hittade jag en i min besticklåda. Då tömde jag hela lådan på bestyr för att sedan låta spindeln sakta singla ner på sin tråd till marken (jag vågade ju självklart inte lyfta ut den med typ händerna). 

Men idag dödade jag en. Han satt i vasken när jag kom hem och tittade stint på mig. Så jag dränkte ihjäl han med varmvatten. Bara så ni vet. Så ni kan skylla på mig om det regnar imorgon. 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Spindeln måste ha varit JÄTTESTOOR,eftersom det regnar så in i ......hihi

Hon den där sa...

Ja du fattar inte. Den var "ginormous" som man brukar säga. ;)