onsdag, oktober 28, 2009

La vita é bella



Ohja. Det kommer bli så bra. 
Idag har jag och Åsa varit på Frölunda Kulturhus för att reka lite inför utställningen. 
Det är så mycket vägg! Det blir ett problem med hur vi ska lyckas fylla den, snarare än att försöka få plats. 


Jag är dock inte van vid någon av dessa problem eftersom det här är min premiär-utställning 
(bortsett från en utställning i Partilles bibliotek när jag vann konststipendie där för hundra år sedan).

Men det är mycket nu. Det är jobb, lite mer jobb, och sen lite till. 
Har jag tur ror jag hem ett roligt projekt snart också, men det är inget jag tänker avslöja än. 

Visitkorten är klara på fredag och nu dricker jag årets första glas julmust. 
Fotbad och krypa till sängs med bra-boken. 

La vita é bella!

5 kommentarer:

Johan sa...

"Jobb, lite mer jobb, och sen lite till." Rätt kul att ha ångan uppe, när det ena ger det andra, inte sant? :)

Lycka till med utställningen!

Hon den där sa...

Ja, det är det verkligen Johan. När jag är inne i sådana här stim känns det som att ju fler bollar jag har i luften, desto mer får jag gjort.

Medans om jag bara har ett projekt andra perioder, tar det hur lång tid som helst! Haha. Konstigt.

Tack så mycket! Kommer du och tittar?

Johan sa...

Det hoppas jag att jag kan göra. Är ni, samtliga utställare, där varje dag under den tid det pågår?

Åsa sa...

Nä, tyvärr Johan så är vi inte det. Men den 19:e är du välkommen på workshop. Klipp och klistra ihop din identitet, det kan ingen bli för gammal för. Läs mer här:
www.5femmes.se

Hon den där sa...

Haha. Egentligen hade jag inte ens behövt svara nånting ju.

Men ja. Kom Johan!