måndag, oktober 19, 2009

Jag och dom dära innebloggarna



Okej, jag erkänner. Jag har surfat runt på några utan de här innebloggarna, 
för att se vad de egentligen är för några. 


Det började med att jag av någon anledning kom in på Knivlisa
som är sjukt rolig. Henne har jag följt ett tag nu. 

Hon var nominerad till Blog Awards, där träffade hon bland annat Foki
Foki såg så liten och söt ut, plus att hon hade en 
gigantisk rosa rosett på huvudet. 
Tänkte det här måste jag ju kolla in. 

Ögnade igenom lite och hittade ett jätteroligt tips som jag var tvungen att prova. 
Jag tyckte i alla fall att det var väldigt roligt tills jag pratade med Åsa och hon sa att Lady Gaga har en sån. 




2 kommentarer:

Sofie sa...

Gu vad häftigt men kanske skulle ta å kolla runt på lite "poppis" sidor.. ha det gott!!Kram kram

Hon den där sa...

Ja, just det här tipset var juh faktiskt både gratis och roligt!