tisdag, februari 03, 2009

Sommar, sol &... pengar?

Med iTunes på shuffle försöker jag sysselsätta mig för att bli lite trött. The Ark susar med "Tell me this night is over".. otroligt bra låt. Sedan kommer Gyllene Tider och genast börjar jag längta till sommaren. 

Jag vet inte vad jag har att önska av denna sommaren förutom sol och värme. Det gör allt mycket lättare. Eller egentligen önskar jag mig en ekonomiskt oberoende sommar. Med sol, och ledig tid. Hmm.. I'm such a dreamer. 

Just nu känns det mesta lite tungt och stressat. Boende, pengar etc. Kanske har jag tagit mig vatten över huvudet med de pågående studierna samtidigt som dansen. Detta samtidigt som jag måste skaffa mig lite jobb så jag klarar en eventuell hyreshöjning och ja.. 
Men jag vet att det kommer gå över och bli bättre snart! Det bara måste bli så. Peppa peppa.

Jag känner för att slänga ur mig något poetiskt, men jag sparar nog det till min lilla gråa. 

Imorgon är en ny dag och DÅ kommer solen skina :)

Inga kommentarer: