torsdag, juli 03, 2008

Ronneby & the Airheads

Jaha, så har man kommit fram då, och träffat alla och så. Visserligen trevligt men jag känner mig faktiskt ganska gammal. Plus att några utav människorna här är riktigt airheads! "eeeh vaddå skruv?" Missade frukosten i morse och jobbade fram till lunch i stekande sol. Då var jag inte tupp, men det var bara att bita sig i läppen för att inte slänga ur sig något dumt.

Hela den här lära-känna-processen kommer ju gå lika fort som i Big Brother-huset liksom, så det är svårt att säga om de människorna jag "dras till" idag, kommer vara de jag kommer connecta med på riktigt i ett senare stadie. Just nu känner jag inte att jag kommer bli vän med någon. I guess time will tell.

Som det känns nu kommer detta att bli en lång resa. Jag kan ju trösta mig med att jag får lite paus emellan och inte behöver ta hela stöten på en gång.

Nu har det vart alldeles för lite sömn för många dagar i rad, så nu ska hon den där gå och sova INNAN klockan 00.00! Hajjar ni!? Progress, progress. Jag samlar vuxenpoäng så det skvalar om det!

Ta hand om varandra!

Inga kommentarer: