torsdag, maj 15, 2008

Torsdagen

Första inlägget. Jag är "Hon den där".

Hon den där som har bloggat på ett annat ställe i över ett år, men släppt för mycket på min anonymitet att jag bestämt mig för att flytta. Nu tänker jag enbart skriva för min egen skull. Jag har inte tålamod att skriva för hand i en traditionell dagbok, så jag väljer att vara här för att hålla koll på min tillvaro. Jag vill kunna skriva ner vad jag tycker, tänker, känner i stunden, men jag vill även kunna gå tillbaka och se vad jag tyckte, tänkte och kände DÅ och jämföra, och se hur jag har utvecklats.

Det kommer att vara mycket jobb. Det kommer att vara mycket reflektioner om människor i min omgivning.

Ni som råkat snubbla över denna sidan är hjärtligt välkomna att följa med, kommentera, eller bara skita i det. Hoppa på tåget och häng med på min resa om ni vill!

Nu börjar det!

Inga kommentarer: