tisdag, november 08, 2011

Just when you think you're out..



Det kanske krävs några dagar i fördärv innan man kommer tillbaka på full fart. 
Igår sov jag halva dagen, mådde kass. Gick upp och åt frukost och det tog inte länge innan magen sade "det här vill jag inte ha" och kastade upp det igen. Attackkräktes i fem minuter och blev sedan sängliggandes resten av dagen. Manba jaha?

Inte ätit något dåligt vad jag kan komma på. Verkar inte vara influensa då jag mår prima idag. Men jag klagar inte! Jag är verkligen glad över att jag är okej idag igen och jag känner mig jäkligt pepp på livet. 


Håller på att förbereda lite inför det här fotoprojektet jag håller på med nu tillsammans med MUA Linda Taube. Känns så jäkla bra och jag har verkligen hittat rätt tjej att dela detta med. 
Första plåtningen är avklarad och jag är mycket nöjd. Har ni tips på en jättemörkhyad kvinna - längre än 180 cm får ni gärna maila mig på anna@fotodiket.com

Vad det är vill jag inte avslöja riktigt ännu. Ni kommer förhoppningsvis att få läsa om det överallt inom inte en allt för lång framtid. 

Linda gör för övrigt skitgölli mössor och smycken som ni kollar in och beställer på lindataube.se - perfekt julklapp! Check it out! 


Inga kommentarer: