söndag, oktober 09, 2011

Toyota på Scandinavium


Roligt jobb på Scandinavium ikväll. Min kollega Inga-Lisa och jag fotade och uppdraget var att dokumentera kvällen som sådan. Det var många duktiga artister men mina favoriter var helt klart Claes Malmberg och After Shave-gänget som framförde Jag vill ha en synt farsan och Macken.
Vilken lycka att få se de två låtarna live! Nostalgi på hög nivå.

Grabbgänget 54321 från England var också riktigt duktiga.
Sångaren är på bilden här ovan och visst ser han lite ut som en blandning av Orlando Bloom och "Edward Cullen"?

Roligt var också att träffa på gamla vänner som arbetade på eventet. Jimpax var en av dem och nu har vi lovat varandra att dricka glögg och äta pipparkakor redan i november, bara för att säkert hinna innan jul. Och Jonas! Så snygg han har blivit! Riktigt kul!

Nu är jag så trött att jag inte ens tänker dricka upp mitt kvällste. Rätt i säng bah!
Mer bilder kommer att komma upp på facebook.com/synnerophoto


Självporträttet i spegeln är obligatoriskt.


Inga kommentarer: