tisdag, november 16, 2010

Hej tomten.

Hej Tomten.

Jag gillar den här saken och jag har varit jättejättesnäll hela året.

Fotosuget börjar komma tillbaka och jag känner att jag lite "vuxit ur" min nuvarande kamera.
Mäkta dyrt med det huset jag är sugen på dock och blev lite besviken när jag såg att Scandinavian Photo som jag tycker bra om ligger på 15:e plats på Pricerunner.

MEN! Skit in skit ut som man brukar säga så jag får väl helt enkelt jobba på vad (och hur) som plåtas, istället för vad det plåtas med tills jag antingen

1. Letar rätt på var tomten bor och smörar upp honom i brygga

eller

2. Sparar pengar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kära Anna,

Jag vet att du varit väldigt snäll under året, men ...... under rådande förhållanden är det HELT OMÖJLIGT för mig att tillmötesgå din önskan. Anledningen därtill är, att det nu finns mer än 5 miljarder barn i världen som också önskar sig julklappar och eftersom det ekonomiska läget är prekärt, så måste jag råda dig till att du börjar spara till det önskade föremålet.
Angående ditt första förslag...vill jag bara säga att fru Claus( Tomtemor) inte blev glad över att se. och vi vill avböja sådana erbjudanden i framtiden...

Med vänlig hälsning
TOMTEN

Hon den där sa...

HAHAHA!! Vafan..

:D