onsdag, oktober 13, 2010

Sleep is the enemy.


Sovit middag alldeles för länge och drömde att jag åkte Highway #1 mellan Los Angeles och San Fransisco. Det var varmt och skönt och utsikten var underbar. Det var en gnutta Twilight i luften men vad gör det, jag älskar ju vampyrer. Vilket påminner mig om att jag fortfarande inte sett sista filmen i serien. Vi hamnade hos två pojkar som bodde i ett film-bibliotek. De hade HUR mycket filmer som helst, massa godis och det låg Lego över hela golven.

Sedan vaknade jag.

Imorgon är det Danko Jones på Trädgårn och jag hoppas såklart på att få höra mina favoriter. En av de kan du höra här.

Den 18:e kommer vi att premiära den riktiga hemsidan för Music vs. [ ]
Kolla in den då på www.musicvs.com.
Tills dess kan du såklart gå med i Facebook-gruppen och hålla dig uppdaterad här.

I love music. Do you?

Mycket nöje!

Inga kommentarer: