tisdag, juli 27, 2010

Tågskvaller


När SJ briljerar med sina avgångstider och folk får panik medför det en trevligt "bi-effekt".

Folk tar kontakt med varandra.

Jag fick höra lite skvaller om en ny film av Colin Nutley som kommer komma i vinter. Medverkande är såklart Helena Bergström, men jag TROR även att Rickard Wolf och Per Oscarsson är med. Och hon "Mimmi" från Mimmi och Råine i fjällen, ni vet? Ing-Marie Carlsson tror jag bestämt att hon heter.

Jag frågade vad det var för film de jobbade med, men det fick de inte svara på. Vad jag däremot fick fiskat fram var att det är en ganska improviserad film, vilket låter spännande.

Och så berättade hon om en scen när ... smyger... och sen så... han..


Kan det vara en Änglagård? Hmm..

1 kommentar:

Adolf Glitter sa...

Hmmm, Vad jag undrar, och ååååh vad jag längtat till premiären av The Sequal: Reine & Mimmi på Reeperbahn. Snaskig tysk P-Rulle där mimmi fastnat i det ökända tyska toalett sex träsket å hjälten Reine klampar inå gör rent hus iklädd rosa mantel och gula knähöga stövlar med virkad klack.