tisdag, juli 20, 2010

Och en slank han hit, och en slank han dit..



Åh, jag blir så otålig. Ibland ni vet, kan det vara lite kul och spännande att vänta på svar från någon annan. Men just nu blir jag bara frustrerad och otålig för att saker och ting är "out of my hands."

Okej. I helgen är det Pink. På Lördag. På Fredag åker jag till Stockholm, för ett möte på Lördagen. Åker hem igen lagom tills att jag kanske hinner gå på Pink, om jag köper en biljett vill säga. Men det här beror helt på om jag åker till Polen nästa helg eller inte. Åker jag inte till Polen, har jag råd med en Pink-biljett. Åker jag till Polen, får jag skippa Pink.

Om jag kan/ska åka till Polen får jag förhoppningsvis veta imorgon. Då kan jag börja kolla biljetter. Efter Polen ska jag till Tyskland på möte. Efter Tyskland ska jag jobba som vanligt ett par dagar, sedan ska jag till Stockholm. Jobba lite i Sthlm. Från Stockholm åker jag till Finland. Då har jag semester. Från Finland åker jag förhoppningsvis till Ryssland, tillbaka till Finland i ett par dagar, tillbaka till Stockholm. Från Stockholm åker jag till Tjeckien. Sedan är semestern slut och då ska jag jobba som vanligt igen.

Jorååsatteeeeh. Det är lite mycket fläng. Det känns visserligen bara underbart roligt men som sagt, det hade inte varit lika stressande och jag hade inte varit lika otålig om jag bara kunde få svar på allt nu, helst igår.

Tack också till T som hjälper till att snabba på processen ett slag.


Inga kommentarer: