torsdag, april 15, 2010

Currently away



Jag jobbar hyfsat mycket. Och när jag kommer hem från jobbet jobbar jag oftast lite till.
Detta leder till att jag pratar mindre och mindre med mina nära och kära.

Jag har så jävla roligt med mina jobb och jag älskar det jag gör.
Trots att jag just nu är förkyld och känner mig hyfsat hopplös.

MEN (Tony Irwing style)

Jag vill bara säga till alla mina vänner på en gång här. Ett kollektivt jävla stort tack för att ni står ut med mig och min frånvaro, hur disträ jag är, hur jag aldrig har tid att ses eller knappt svara i telefon.
Jag älskar er allihopa!

Ni som känner mig vet att jag är sjukligt dålig på att höra av mig i vanliga fall.
Men nu är jag medveten om att jag är sämre än sämst.
Så sämst att jag inte ens hinner höra av mig till var och en av er och be om ursäkt för hur sämst jag är.
Men ni ska veta att ni finns i mina tankar och jag tycker inte mindre om er för att jag är "Currently away"

Jag hoppas att det kommer lugna ner sig snart.. typ, efter sommaren.
För jag saknar er.


5 kommentarer:

singelkillen sa...

så det är inte slut mellan oss då?

lisa flisa sa...

min annsi pannsi! vet du vad? du har aldrig tidigare varit dålig på att höra av dig till mig.
men okej nu hörs vi inte lika ofta, men det är inte bara ditt fel! bara så du vet det :)

det är lika mycket jag som du! och jag älskar dig ändå, och jag vet att du älskar mig! just nu har vi lågsäsong, du och jag ;)

PUSS PÅ DIG!

Hon den där sa...

Du. Det är så jävla o-slut mellan oss så du anar inte.

Meow ;)

Hon den där sa...

Min Lisa-Flisa!

Ja, vi vet det, eller hur. Det är bara lite lågsäsong. Men jag saknar dig ändå!

Puss!

Therese sa...

Baby, du vet hur det är mellan dig och mig kvalite och inte kvantite. Spelar ingen roll hur lång tid det dröjer mellan varven eller om det är svårt att få ihop det när vi väl ses är det som yesterday.

Massa love vännen!