lördag, mars 20, 2010

Guess what I did?



- Jaa! Skitkul! Det är konstigt ändå att jag efter säkert 15 år fortfarande kommer ihåg var svamparna gömmer sig i taket och vilket rör som leder ner i underjorden i och sån't!

- Haha!

- Fast sen när jag blev stor, kom det en blomma istället för svamp och då blev jag vit, men jag kommer inte ihåg varför man blev det?

- Jamen det är ju då man kastar eldklot!!

- Åhh!! Och så utnyttjade jag inte det!! Men.. vilken knapp gör man det med?

- Inte vet jag?

- Den ena hoppar man ju med. Måste vart den andra då.

Guess what I did?


4 kommentarer:

KARIN sa...

Super Mario Bros!

Hon den där sa...

Karin! Snabba ryck!

You win the glory of beeing right! (and first) :P

Aaron sa...

Får jag vara lite sådär lam tvåa då? Ha ha ha... Först trodde jag du var full ( lucky you ) - sen tänkte jag droger ( och blev lite orolig - men det är mest för att du i så fall inte delat med dig... ; ) Men sen - fy fan vad roligt SMB är! Jag ska fan leta upp mitt gamla playstation och spela mig en runda - här skall svampas!

KRAM - A -

Hon den där sa...

Åh Aaron! Haha!!

Ja, visst blir man sugen! Fast playstation är ju fusk, måste vara på gamla Nintendo. Där behöver man blåsa i spelet och konsollen för att det ska funka ordentligt!

Haha!