måndag, mars 15, 2010

Deathwish



Mamma på msn;

- Duu, Oprah har fått den enda intervjun med författaren av New Moon och den första boken som dom filmat, det håller på nu..

- Jaha okej, du menar Stephanie Meyer?

- Jepp.

En stund senare:

- Förresten, hahaha, jag har kommit på varför du vill bli vampyr..

- Jaha?

- Du har JÄRNBRIST!

Jag måste ändå ge mamma creds för att hon lyckas dra sådana vetenskapliga slutsatser.

Jag tycker det hade varit skönt att vara vampyr av de enkla anledningarna som att slippa laga mat, variera sin kost, evigt liv, snygghetsfaktorn etc. Men nej, det klart att det är för att jag hela tiden går runt och är sugen på blod.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAAAAA

Du är rolig duu!!! :)

Puss och kram
Mamma

Ps, jag kan komma ner till nå'n dag så kan vi laga lite mat och fylla din frys med det så att du slipper ett tag.....vad sägs om det? Ds

Hon den där sa...

Haha!!

Ja, det låter som en bra idé! Det är mycket roligare att laga mat tillsammans!