måndag, februari 22, 2010

Kreativ blogger!



Woho! Jag har fått en kreativ blogger-utmärkelse av

min fellow bloggerska och vän Alltochlitedärtill!
Jag tackar allra ödmjukast min kära.

Då skulle man tydligen berätta sju saker om sig själv.
Jag väljer att gå på onödigt vetande.

I. Jag friktionsvärmer alltid mina fötter mot mattan
innan jag går och lägger mig.

II. När jag var liten skulle jag spela fotboll,
tog sats och sparkade
allt vad jag hade... missade bollen, ramlade baklänges
och spräckte skallen. There was blood. Lots of it.
Vi åkte till akuten och min mammas tandläkare (?)
limmade ihop huden med blått super-hud-lim.

III. Jag drömmer i hemlighet om att få sjunga opera
men skulle förmodligen aldrig våga.

IV. Jag är halvfinsk men slutade prata
(det lilla jag kunde) för jag blev retad som barn.

V. När jag var liten och Ingvar Karlsson var
stadsminister och pratade på TV, sprang jag alltid fram och
kramade och pussade på skärmen för jag tyckte han såg så snäll ut.

VI. Jag har vägt i stort sett alla för och nackdelar, och insett att
ett liv som vampyr hade passat mig alldeles utmärkt.

VII. Jag är beroende av Fun Light, Extra Eucalyptus, Camel Blue och Kaffe.
Utan inbördes ordning och inte nödvändigtvis tillsammans.


Jag skickade denna fina utmärkelse vidare till;


Grattis! Dunder och granater!

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!
Denna utmärkelsen är du verkligen värd!!
Såå rooligt för dig!! :)

Kramis
Mom

Hon den där sa...

Haha! Du är la söt mamsen.

Tack så mycket! <3

Kram

Åsa sa...

Nämen tackar!
Jag får väl skriva ihop något i morgon :)