lördag, januari 16, 2010

Det här vill jag tvinga på er.




Här bör du gå in på Biopublikens Pris inför Guldbaggegalan, och rösta på "Jag vill inte leva detta livet".

Här bör du som har Spotify klicka fram "The Prester John Sessions" med Tommy T. Förslagsvis innan du går in och röstar så har du lite skön bakgrundsmusik.


Har ni ingenting att göra nästa Söndag, vill jag tipsa om min väldigt duktiga fotografkollega Patrick Sörquist som har utställning av bilder från länderna som tidigare utgjorde Jugoslavien.
Projektet ska slutföras i december 2010 men Patrick bjuder på ett litet smakprov redan nu.

Vernissagen är i fotograf Joakim Roos lokal på Riksdalersgatan 17, Söndagen 24 jan, kl 12-16.

Detta bör ses, lyssnas och göras. Såklart.

Så. Chop-chop. Get going.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara meddela att röstningen till Biopublikens Pris är redan avslutad.....sorry.....

Hon den där sa...

Ojdå. Vad orutinerat av mig att inte kolla det först, faktiskt.