söndag, december 20, 2009

Aroused.


Bloggtorka? Oh nej.

Jag har bara varit ute och levt lite. Det krävs så lite för att få mig att gå igång på livet.
Sätt mig till exempel på ett tåg jag inte vet var det kommer bära mig,
så börjar vallonblodet pumpa och jag andas in varje ögonblick.

Som att våga chansa. Som att dansa till Fever Ray på en klubb i Christiania mitt i natten.
Som en spontanplåtning som blev skitbra. Som en kyss i pannan.
Som att våga tro på att saker och ting händer av en anledning.
Som att pengar inte spelar någon roll.

Som att livet fan är det mäktigaste som finns.


5 kommentarer:

Anonym sa...

JIPPIIIII!!!!
VISST ÄR LIVET UNDERBART!!!!

D sa...

Det är det fanimej!!Nu gav du mig lite morronpepp sötknoe!!

Du är så jävla coooooool!

Hon den där sa...

Fina D!

Glad att jag kunde stå till tjänst! ;) DU är cool!

God Jul din jäkla snygging och kom och drick kaffe in the betweendays.

Therese sa...

word kära anna!

kul o hittat till din blogg då kommer det kanske kännas som man kommer dig nära igen, saknar dig.

kram t

Hon den där sa...

Åh Tess!!

Va roligt att du hittade hit! :D Jag kikade in på din blogg också, har bokmärkt :) Jag saknar dig också!

Stor kram!