lördag, november 21, 2009

New Moon och jag..



.. är helt salig. Jag måste ha lämnat snigelspår hela vägen hem.

Jag är snart klar med den tredje boken i serien, och det betyder att jag bara har en bok kvar att läsa sedan!
Därför håller jag mig lite.. På spårvagnen till jobbet plockar jag inte upp den omedelbart, utan väntar
till jag kanske har tio minuter kvar, för att jag inte ska läsa för mycket på en gång.

Men idag såg jag i alla fall filmen. Och jag fick gåshud i inledningen när Bella... och....
och sen när man såg ... när dom var i ... rös jag över hela kroppen.

Det är det som är tjusningen lite med att gå på bio själv.
Jag lyckas inbilla mig själv att ingen annan har sett filmen. Det var bara jag där, och historien vet bara jag om. JAG, har fått en inblick i deras värld, och jag är så förtjust att jag har bestämt mig för att bli vampyr.

Sen när jag satt på vagnen hem, skrattade jag inombords åt alla människor som inte fattar någonting.
Imbeciller. Dom har ingen aning.

Så. Du, vampyr som läser detta. Leta gärna upp mig, men skräm mig inte för jag är jättelättskrämd.
Så tar vi det därifrån sen. Jag känner att det är ett par saker jag måste ha på det klara först.
Jag bjuder på lite blod om du är hungrig, eller törstig. Eller vad man nu är?


4 kommentarer:

Anonym sa...

USCH USCH och FYYYY!!!!
du FÅR IMTE bli vampyyyr!!!
För du är så underbar precis som du är!!

Hon den där sa...

Men jag kommer säkert vara lika snäll ändå, bara det att jag kommer äta blod istället för mat.. låter faktiskt ganska praktiskt, jag som är så dålig på att laga mat..

HAHA!!

Anonym sa...

Men du, babe....du är ju sån där...vegetarian! Snacka om helomvändning..

Hon den där sa...

Det är smällar man får ta om man ska leva för evigt. ;)