lördag, oktober 24, 2009

Utställning fyfanvakul!







Jag har fått äran att ställa ut som gäst med 5 Femmes.


Mellan den 5 Nov och 5 Dec kan ni skåda två av mina bilder på Frölunda Kulturhus 
tillsammans med konst av Åsa Strand, Ylva Maria Thompson och Marie Kaliff.

Beskrivningen lyder; 
"Vem är jag?
Vem vill jag vara?

Kan jag vara den jag vill?
Vad hindrar mig från att vara den jag vill?
Hur kan jag veta vem jag verkligen är?

Hela livet dyker dessa frågor upp.

Inte så ofta, kanske, men just när allt är som jobbigast.
Vi gör bilder som försöker svara på frågan: Vem är jag?

Torsdagen den 19 November ska vi göra det tillsammans.

Ni är inbjudna till en WORKSHOP om en av världens svåraste frågor."

Utställningen kommer sedan att kompletteras med bilder skapade på workshopen.

Det ska bli otroligt roligt! Nu är det prepping för hela slanten.
Kom och se, kom och se! 

Inga kommentarer: