torsdag, februari 12, 2009

Min kompis Moms.

Idag har jag blivit kompis med Moms. Han är så bra. Själv är helt klart bäste dräng.

Blev väckt av min underbara far imorse med ett telefonsamtal "upp och hoppa pappas prinsessa". Det spelar ingen roll hur gammal jag blir, jag kommer alltid att vara min pappas lilla flicka och det är jag glad över. 

Jag har mycket att göra, eksemen i mina händer har kommit tillbaka på grund av den själsliga stressen de senaste två veckorna vilket inte alls är roligt. MEN! När jag fick reda på att jag fått lägenheten kände jag en otroligt stor sten lossa från mina axlar och allt känns helt plötsligt både mycket roligare och lättare. 
Problemen jag nu har kvar, är bagateller. 
Mycket plugg, inga problem. Jag har själv valt det och det är otroligt intressant. 

Jag känner vårluften nalkas och med den en hel del idéer som bara väntar på att bli utförda. Yum! 

Det första jag kommer göra i den nya lyan (förutom att flytta in och packa upp) är, tappa upp ett varmt bad med aromaoljor, tända ljus och bara vara. Sedan ska jag tända en brasa, slänga mig på kuddarna framför och läsa en bra bok. Själv. Kanske naken. Det är det bästa. Jag ska vara själv!

Erfarenhet är något fantastiskt. Den hjälper dig att känna igen ett misstag när du begår det på nytt.


2 kommentarer:

Singeltjejen sa...

grattis till nya hemmet!!! =)

Hon den där sa...

Tack "Singeltjejen" :)

Om du är vem jag tror du är får du komma och hälsa på :)